Sunday, October 23, 2016

Lui Rooster Handel Stelsel

Grid Trading EURGBP Is daar enige rooster handelaars hier wat die EURGBP uitsluitlik het ek gaan deur middel van die kaarte gister verhandel en die volgende statistieke ingesamel: EURGBP het 'n gemiddelde daaglikse reeks van ongeveer 39 pitte, weeklikse gemiddelde reeks van ongeveer 63 pitte en 'n maandelikse reeks gehad gemiddelde van ongeveer 143 pitte. Dit is die afgelope 5 jaar gemiddeldes. Gaan deur die nommers, isnt dit die beste paar te rooster handel winsgewend en konsekwent. 'N Algemene siening van 8 September 2002 tot 5 Mei 2003 toon 'n hoë en 'n lae van 1013 pitte opgedoen in 'n baie pynlike (stadig maar seker) wyse, en daarna, het die paar voortdurend bly binne daardie reeks. Met bogenoemde in gedagte, isnt hierdie paar, Dream 'n rooster handelaars uitkom Reaksie op prys gestel deur almal, en veral deur rooster handelaars in hierdie forum. Post scriptum: Let asseblief nie hierdie skuif na die beginner forum. Ek is op soek na 'n bespreking hier, en nie die definisie van rooster handel. Ek weet wat rooster handel is. Aangesluit Maart 2006 Status: Pip Samurai 975 Posts ek tans 'n rekening wat 'n rooster op die euro / GBP het. Op hierdie punt, die amper soos 'n hoë spaar rente rekening. Met baie min wisselvalligheid, hierdie paar voldoen aan die rooster patroon baie goed. Maar dit neem baie min wins teikens. Nou, kan dit wees dat intervalle is te groot, maar terwyl daar has not regtig baie wisselvalligheid, kan die paar nou en dan tendens elke, en diegene tendense kan maklik maak 'n rooster nuttelose as die tussenposes is te klein. Ek sal sê dit, Im op die quotluckyquot kant van die rooster, want Im eintlik die invordering van 'n bietjie op die swaps te danke aan die weeskinders wat streng kortbroek. Maar ek het 'n goeie gevoel wat goed omdraai gou, en ons kan die ander manier om te gaan. Wel, ek het nie eens dat ruitenetstelsels nie is betroubaar. Ek was van mening dieselfde paar weke terug, totdat ek begin kyk na 'n vriend verhandel nie. Ek het gesien hoe hy met sy lewe ambagte en om geld te maak konsekwent. Ek dink dit is alles oor die maak van die meeste uit van 'n wissel mark en die oortuiging dat niks gaan reguit op of af. Ek wil graag om te hoor van die rooster handelaars hier, indien enige. Aangesluit Maart 2006 Status: Pip Samurai 975 Posts Jou rooster en my rooster is 2 verskillende dinge. My intervalle is eintlik in albei rigtings, so enige tendens van betekenis sal 'n probleem wees. As jy egter 'n goeie wissel plek kan vind en laat dit loop vir 'n paar weke, kan jy gewoonlik kry uit die ontwikkeling tendens met wins. Dit is regtig wat Im doen. Im net laat die rooster vas te lê reekse en dan wanneer ek voel dat 'n tendens ontwikkel dat my rooster sou in gevaar stel, ek sluit die rooster en wag vir 'n nuwe sein. Op jou ander punt met betrekking tot die quotreasonquot waarom die euro / GBP wissel. terwyl jy korrek oor neut waarde is, die werklike quotreasonquot het te doen met die onderliggende grondbeginsels. diegene grondbeginsels basies bind die ekonomieë van die Britse en die EU baie styf, en hulle reageer baie soortgelyk teen ander ekonomieë. Dit is duidelik dat dit nie hulle reageer presies dieselfde, maar hulle reageer saam, oor die algemeen. wat hou hul geldeenhede in 'n stywe reeks. Grid handel werk tot wat julle handel tendense. in die verkeerde rigting (gewoonlik rooster handelaars haal wat ook al rigting belangstel uitbetaling op die paar, of sy al lank bestellings of al kort bestellings gee). Op daardie stadium aanleiding jy sny jou verliese vir 'n groot drawdown, of probeer om die verlies onder 'n heining om weg te steek. Die maniere Ive gesien om hierdie probleem te kry, is om 'n rooster wat speel in die teenoorgestelde rigting op 'n tempo (soos die oorskakeling van kort bestellings te lank bestellings as reeks gaan bo 'n weerstand punt), of aanpassing van die TP volgens die waarneembaar tendens (sê jy kort bestellings as mark gaan opwaartse neem kleiner TPs vir terugsakkings as mark gaan ondertoe die groter TPs met die tendens). Die ander rede waarom EURGBP wissel styf, buiten 'n effense korrelasie tussen die twee geldeenhede, het te doen met waarde per pit. Wanneer jy koop / verkoop 1 baie euro (met die aanvaarding volle lot op 100: 1), dit is nie 1000 waarde van marge, maar wat ook al die EURUSD verhandel. meer soos 1345. Die prys gekry / verloor per pit is nie 10 nie, maar ook al die GBPUSD verhandel. meer soos 19,74 per pit. Daarom, jou wins / verlies is iets soos 1.47 van jou marge gewaag per pit. Vergelyk dit met die EURUSD, wat is meer soos 0.74 van marge gewaag per pit, en jy kan verstaan ​​waarom EURGBP gooi baie min pitte per dag. Die meeste mense is te lui om werklike waarde per pit bereken, en neem alles kostes 1000 per lot en terug 10 per pit. Aangesluit Julie 2006 Status: Lid 547 Posts Ek weet dit is nie 'n rooster stelsel, maar dit werk vir my. Ek het begin handel die E / G vir basiese reeks ambagte. A. die blou kanale is vir toetrede tot ambagte - kleiner blou kanaal vir die waarneming van die prys op die H1 grafiek (kort termyn ambagte) - groter blou kanaal vir die waarneming van die prys op die Daily grafiek (langtermyn ambagte) B. die rooi kanaal is vir kyk waar die prys is wat wissel oor 'n tydperk van drie weke en maande. Uitgange: óf wag totdat die prys gaan na die sentrum van 'n blou-kanaal of wag totdat die prys gaan na die teenoorgestelde muur van 'n blou-kanaal. Die kanale is die opstel van die paar kenmerke van die E / G oor die afgelope paar jaar weerspieël. Trading Reël: wanneer prys benaderings of remme deur 'n blou-kanaal lyn ek lank gaan as die prys naby muur van die blou-kanaal (wat ook al een wat ek kies) of teenoorgestelde vir 'n kort. Die momentum filter is 'n basiese Stoch (5,3,3,) en 'n RSI (21). Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Op jou ander punt met betrekking tot die quotreasonquot waarom die euro / GBP wissel. terwyl jy korrek oor neut waarde is, die werklike quotreasonquot het te doen met die onderliggende grondbeginsels. diegene grondbeginsels basies bind die ekonomieë van die Britse en die EU baie styf, en hulle reageer baie soortgelyk teen ander ekonomieë. Dit is duidelik dat dit nie hulle reageer presies dieselfde, maar hulle reageer saam, oor die algemeen. wat hou hul geldeenhede in 'n stywe reeks. Ja. wat is die rede waarom ek sê behalwe 'n effense korrelasie tussen die twee geldeenhede. Die euro en CHF is nader gekorreleer, maar die daaglikse reeks op die EURCHF is baie groter in pitte per dag as die EURGBP. Lazy Grid Trading. Die Lazy Stel amp Vergeet Grid Trading System vir besige Handelaars N WARE quotSet en Forgetquot Heeltemal Meganiese Forex Trading System n nuwe uiters kragtige en maklik forex metode. eenvoudig te plaas hangende limiet bestellings volgens die grafiek gee ons jou valuta handel was nog nooit so maklik gebruik van hierdie toonbank tendens rooster stelsel Geagte Mede forex handelaar, Hoe lank het jy forex nou maande, jare Hoe gaan dit maak nog Sy harder as al die geld diegene sogenaamde gurus is wat jy vertel, isnt dit is jy moeg van die opstaan ​​in die middel van die nag om handel te dryf, Oeps, ek bedoel, om te probeer nie aan die slaap raak terwyl hy probeer om nie geld is jy siek verloor tot die dood van tegniese aanwysers, grafiek patrone, whipsaws, prys are wat uit jou tot stilstand kom, nuus handel, skraping of groot trekking downs van langtermyn posisies, net oor die algemeen om geld te verloor en skeur jou hare uit en / of met jou vrou / man skel jy vir die verlies weer en weer en weer Genoeg Kom stop die bloeding so 'n mede forex handelaar en afrigter vir die afgelope 5 jaar, en 'n aandele-opsies handelaar vir die vorige 7 jaar, het ek dit al gesien het, dit alles gedoen, en probeer alles onder die son . Sommige handel stelsels wat ek gebruik is uitstekend en ek maak goeie geld. maar die leerkurwe is lank en hard en / of behoeftes groot bedrae geld om veilig te handel. en waarskynlik teen dié tyd youd soos iets eenvoudig en maklik en waar jy nie hoef te sit op jou rekenaar lang ure kyk na die gras groei of 'n hartaanval. As jy moeg is van al die hype is en beloof op die netto en wil graag iets doen vir 'n verandering wat is heeltemal anders, iets so sag en maklik en eenvoudig dat selfs 'n kind of ouma kan doen, dan sal jy lief vir my nuwe. Lui Grid Trading System My nuwe valuta handel stelsel: Behoeftes min geld om mee te begin, selfs 250 is ok Handel met enige makelaar platform Doesnt gebruik tegniese aanwysers of grafiek patrone Tops is opsioneel maar word aanbeveel leer 'n heining stelsel trekking downs verminder het minimale verloor ambagte ambagte net die euro / GBP in 'n toonbank tendens rooster stelsel nie nodig om jou rekenaar loop laat kom om met 'n grafiek wat vir jou vertel waar om jou ambagte te plaas nie nodig om jou ambagte te kyk, hulle is werklik quotSet en Forgetquot Gaan jou poste slegs drie keer elke dag, dit neem ongeveer 5 minute Nuut op die MT4 verhandelingsplatform dont worry, het ons 'n aanbevole buitelandse MT4 makelaar met 'n 5 pit versprei en mikro mini baie Lazy Grid Trading: die Lazy Stel amp Vergeet Grid Trading System vir besige Forex Traders a WAAR quotSet en Forgetquot Heeltemal Meganiese Trading System Kom Alle Kry lui en Rich Ja, natuurlik jy begin nou Ons het 3 betaling opsies vir jou, kies een: Die beperkte tyd inleidende prys is slegs 49 vir 'n nie-terugbetaalbare PayPal betaling of 99 vir 'n ten volle gewaarborg 60 dae terugbetaal aankoop via Clickbank of, indien jy 'n Twitter of Facebook rekening of blog of webblad of behoort aan 'n forex forum, as jy help om ons webwerf te bevorder, sal ons u die Lazy Grid Trading System vir gee slegs 29 (nie terugbetaalbaar nie) Clickbank is ons vertrou kredietkaart handelaar verskaffer. Om die volle prys van 99 betaal via Clickbank vir 'n 60 dae terugbetaal aankoop, kliek op die Orde knoppie onder nou te koop vir 99: Kredietkaart betaling deur Clickbank Sodra jou kredietkaart goedgekeur word, sal jy na 'n spesiale aflaai bladsy waar jy sal jou aflaai skakel vir die AOO lui en Rich eBook kry en dit begin gebruik vandag Clickbank waarborg jou tevredenheid binne 60 dae. Wil jy betaal slegs 1/2 prys aanvaar om nie te vra vir 'n terugbetaling en kliek hier om te koop vir net 49 via PayPal: Let wel: Jy hoef nie 'n PayPal rekening nodig om hierdie betaling methodGrid Trading geword Mei 2004 gebruik Status: Lid 6 Posts ek is baie geïnteresseerd in die konsep van netwerk handel, maar almal van die rooster handel stelsels Ek het gekyk na die gebruik limiet bestellings plaas van aftrekorders. Natuurlik as die mark beweeg een manier sê 200 pitte jy kan eindig met 20 of meer poste teen julle, die hoop vir 'n retrace. Wat ek is op soek na 'n rooster stelsel wat werk soos dit. Kom ons neem aan euro / dollar is tans op 1,3000. versprei nie ingesluit vir eenvoud. Koop 1,3010, 1,3020, 1,3030 ens Neem wins elke 10 pitte 20,30,40 ens verkoop 1,2990, 1,2980, 1,2970 ens Talke wins elke 10 pitte 80,70,60 ens Kom ons sê dat die mark beweeg tot 1,3010. Boeke 10 pitte wins. Nou sodra die eerste 10 pit wins geneem op 1,3010 bod dan 'n sell stop bestelling geplaas 1,3010 en 1,3000. Die koop stop wat by 1,3010 is nou 'n sell stop. Die konsep is aftrekorders bygevoeg in die rooster aan albei kante van die huidige prys bestellings te beperk. Op hierdie manier as ons 'n draai in 'n rigting wat jy versamel pitte al die pad. As daar 'n retrace dan kan jy ook pitte in daardie rigting in te samel. Het iemand gesien so 'n rooster handel EA of sou enigiemand met programmering kennis graag so 'n EA kodeer. Ek het probeer, maar ek is nie 'n programmeerder. Miskien 'n EA soos Makegrid kan verander word. Ek weet nie. Ek is baie geïnteresseerd in die konsep van netwerk handel, maar almal van die rooster handel stelsels Ek het gekyk na die gebruik limiet bestellings plaas van aftrekorders. Natuurlik as die mark beweeg een manier sê 200 pitte jy kan eindig met 20 of meer poste teen julle, die hoop vir 'n retrace. Wat ek is op soek na 'n rooster stelsel wat werk soos dit. Kom ons neem aan euro / dollar is tans op 1,3000. versprei nie ingesluit vir eenvoud. Koop 1,3010, 1,3020, 1,3030 ens Neem wins elke 10 pitte 20,30,40 ens verkoop 1,2990, 1,2980, 1,2970 ens Talke wins elke 10 pitte 80,70,60 ens Kom ons sê dat die mark beweeg tot 1,3010. Boeke 10 pitte wins. Nou sodra die eerste 10 pit wins geneem op 1,3010 bod dan 'n sell stop bestelling geplaas 1,3010 en 1,3000. Die koop stop wat by 1,3010 is nou 'n sell stop. Die konsep is aftrekorders bygevoeg in die rooster aan albei kante van die huidige prys bestellings te beperk. Op hierdie manier as ons 'n draai in 'n rigting wat jy versamel pitte al die pad. As daar 'n retrace dan kan jy ook pitte in daardie rigting in te samel. Het iemand gesien so 'n rooster handel EA of sou enigiemand met programmering kennis graag so 'n EA kodeer. Ek het probeer, maar ek is nie 'n programmeerder. Miskien 'n EA soos Makegrid kan verander word. Ek weet nie. Was 'n EA vir hierdie ooit ontwikkel Hoe is die resultate ja, sfeer van lekker vrae, wat paar, en of wat marksituasies deurmekaar die beste by die quotgrid systemquot danksy vriende Ek het rooster handel bestudeer baie omvattend en gedetailleerde in die verlede. Die probleem is natuurlik die handel wat quottriggeredquot kry en die mark omkeer sodat jy met die immer so gewild quotdanglingquot handel. Die onderwerp interesseer my, maar ek is nie seker (of nie gesien het nie) 'n profitabe, quotno denke involvedquot, stelsel. Die mark sal in 'n reeks vir 'n rukkie bly, dan tendens daaruit (soms binne 1 uur), en dan óf reeks in 'n ander plek in die rooster of hou trending. Dit is vernietiging vir die rooster handelaar. My manier van handel behels die gebruik van heining ambagte en gemiddeld af (Martingale dit is nie), maar die sleutel is om die ruimte jou belangstelling positiewe ambagte ten minste 100-130 pitte uitmekaar na gelang van die paar. (Beide op en af) Gebruik klein marge sodat jy 'n groot lopie kan oorleef teen jou. Hou die belang positiewe ambagte vir die langtermyn en gebruik heining ambagte beide winste en onttrekkings te beskerm. Hou neem termyn winste kort op die heining ambagte, terwyl die verlaat van die rente positiewe ambagte ongeskonde, en versprei 100-130 pitte uitmekaar. het nog nooit meer heining handel baie oop as rente positiewe ambagte. Dit neem geduld, maar dit is 'n baie goeie manier om handel te dryf, en winsgewend te maak. Dit is die naaste ding aan 'n rooster wat ek gesien het wat werk. Dit is nie waar jou by, maar waar jou kom uit Hier is my pos van 'n ander draad: In die verlede het ek rooster omvattend bestudeer. Die konsep vir my regtig belangstel om 'n geruime tyd en ek het regtig te werk om dit te bestudeer. Daar is probleme natuurlik saam met die voordele. Die grootste probleem is die hefboom. As jy versprei jou rooster 30 of 40 pitte en die mark maak 'n draai teen jou sal die hefboom jou doodmaak tensy jy handel dryf 'n baie klein marge. My finale stelsel ingesluit kort bestellings elke 50 pitte bo die prys en 'n lang bestellings elke 50 pitte onder prys. Ek wil ook gaan lank bo die prys in intervalle en kort hieronder prys in intervalle, maar nie hierdie tussenposes begin tot ten minste 200 pitte uit. Die idee van die kursus is dat die prys sal quotroamquot 50, 100, of 150 pitte en kom terug. As dit nie die geval is, sal die tweede interval bestellings die pyn te verminder totdat die prys terug kom soos dit altyd doen tot 'n mate. Ek sou winste op die tweede interval ambagte te neem op presies dieselfde plekke as die toetrede van die oorspronklike ambagte, maar laat die oorspronklike ambagte staan ​​sodat wanneer die prys terug kom jou aandele groei omvattend. Dan is daar die kwessie van wat tweede pouse ambagte te vervang. Ek sou vervang ongeveer elke ander een, maar jy nog steeds wil meer oorspronklike ambagte oop as tweede pouse ambagte as prys retraites. Ek nog steeds vermoor op drawdown en gevind dat dit sou net neem te lank om in te haal. Ek dink as gespeel met die regte paar iemand kan 'n go daarvan te maak. Ek het nog nooit gebruik aftrekorders maar daar kan 'n plek vir hulle Ek dink daar is 'n plek vir rooster wees. Ek weet ouens wat net geplaas het verhandel in rentedraende rigting beide op en af ​​die prys leer. Hulle sou die ruimte uit ongeveer 30 tot 50 pitte en alle bestellings te vervang. Jy moet minuut al ambag of onttrekkings sal jou doodmaak. Die mark kan nie vasgekeer en filters moet in plek wees om vinniger resultate te bereik. Hier is 'n interessante webwerf. Dit is die regte tyd rooster handelsresultate: Dis nie waar jou by, maar waar jou kom uit Een ding wat jy kan oorweeg om te doen is besig om 'n prys, sê 5, 10, 50, 100, of wat ook al, en sodra dit voldoen, met dit sluit alle bestellings en begin van voor af. Op dié manier is jy altyd die sluiting van 'n wins en begin vars en nie bekommerd te wees oor die onttrekking op daardie stadium. En, natuurlik as dit begin trending in die teenoorgestelde rigting, begin nuwe bestellings die opening in die tussentydse en, sodra dit terug op en die prys is ontmoet, dit sluit alle bestellings en jy weer die uitbetaling. Op dié manier is jy nie daar sit die hele dag wag vir twee of drie ambagte te. Dankie Ectrade vir die antwoord. Ja. klink logies, maar het jy al probeer kodering hierdie strategie wat jy het gepraat oor wat ander groot slaggate jy weet abt rooster handel Meer idees sal dankbaar Beste wense P. s. wees 'n reaksie in jou profiel. Kindle tjek 100 Vou Challenge-gtInterested - gtgt wwwltDOTgtgooltDOTgtgl / oJUVdv Ek kan dit regtig behoorlik te toets tot Maandag maar hoe werk dit weet wat pare te sluit en pare te verlaat oop Ek kan nie lyk om te sien hoe dit werk dit. Wouldnt dit vereis 'n magie nommer om te onderskei tussen die pare wat tans verhandel, of is dit net die bestuur van die pare wat hierdie EA te Weereens is aangeheg, jou vinnige tydsberekening om te reageer met 'n kode is fantasties. Beslis prysenswaardig. Geluk is waar voorbereiding vergader geleentheid. Lede moet ten minste 0 geskenkbewyse te plaas in hierdie draad. 0 handelaars lees nou Forex Factoryreg is 'n geregistreerde handelsmerk. Verbind Oor Produkte WebsiteTrading Stelsel vir besige Handelaars Hoe sou jy graag wou LazyGridTrading betaal: die lui Stel Vergeet Grid Trading System vir besige Handelaars N WARE Stel en vergeet heeltemal Meganiese Forex Trading System 'N nuwe uiters kragtige en maklik forex methodsimply plek hangende limiet bestellings volgens om die grafiek gee ons jou valuta handel was nog nooit so maklik gebruik van hierdie toonbank tendens rooster stelsel Geagte Mede forex handelaar, Hoe lank het jy forex nou maande, jare Hoe gaan dit maak nog Sy harder as al die sogenaamde gurus is geld jy vertel, isnt dit Is jy moeg van die opstaan ​​in die middel van die nag om handel te dryf, Oeps, ek bedoel, om te probeer nie aan die slaap raak terwyl hy probeer om nie geld te verloor Is jy siek tot die dood van tegniese aanwysers, grafiek patrone, whipsaws, prys are wat uit jou tot stilstand kom, nuus handel, skraping of groot trekking downs van langtermyn posisies, net oor die algemeen om geld te verloor en skeur jou hare uit en / of met jou vrou / man skel jy vir weer en weer en weer Genoeg verloor Kom ons stop die bloeding so 'n mede forex handelaar en afrigter vir die afgelope 5 jaar, en 'n aandele-opsies handelaar vir die vorige 7 jaar, het ek dit al gesien het, dit alles gedoen, en probeer alles onder die son. Sommige handel stelsels wat ek gebruik is uitstekend en ek maak goeie money. but, die leerkurwe is lank en hard en / of behoeftes groot bedrae geld om handel te dryf safelyand waarskynlik teen dié tyd youd soos iets eenvoudig en maklik en waar jy nie hoef te sit jou rekenaar lang ure kyk na die gras groei of 'n hartaanval. As jy moeg is van al die hype is en beloof op die netto en wil graag iets doen vir 'n verandering wat is heeltemal anders, iets so sag en maklik en eenvoudig dat selfs 'n kind of ouma kan doen, dan sal jy lief vir my nuwe Lazy Grid Trading System sien hierdie webwerf www. tradebit verkoop 99 File Data: n WARE quotSet en Forgetquot Heeltemal Meganiese Trading System Groot vir besige of lui handelaars Geagte Mede forex handelaar, Hoe lank het jy forex nou maande, jare Hoe gaan dit maak geld tog bring dit harder as al die sogenaamde gurus is wat jy vertel, isnt dit is jy moeg van die opstaan ​​in die middel van die nag om handel te dryf, Oeps, ek bedoel, om te probeer nie aan die slaap raak terwyl hy probeer om nie te geld verloor jy siek tot die dood van tegniese aanwysers, grafiek patrone, whipsaws, prys are wat uit jou tot stilstand kom, nuus handel, skraping of groot onttrekkings uit 'n lang termyn posisies, net oor die algemeen om geld te verloor en skeur jou hare uit en / of met jou vrou / man raas jy vir Genoeg weer en weer en weer verloor Lets stop die bloeding so 'n mede forex handelaar en afrigter vir die afgelope 5 jaar, en 'n aandele-opsies handelaar vir die vorige 7 jaar, het ek dit al gesien het, dit alles gedoen, en probeer alles onder die son. Sommige handel stelsels wat ek gebruik is uitstekend en ek maak goeie geld. maar die leerkurwe is lank en hard en / of behoeftes groot bedrae geld om veilig te handel. en waarskynlik teen dié tyd youd soos iets eenvoudig en maklik en waar jy nie hoef te sit op jou rekenaar lang ure kyk na die gras groei of 'n hartaanval. As jy moeg is van al die hype is en beloof op die netto en wil graag iets doen vir 'n verandering wat is heeltemal anders, iets so sag en maklik en eenvoudig dat selfs 'n kind of ouma kan doen, dan sal jy lief vir my nuwe. Kry die Lazy Trading System


No comments:

Post a Comment