Friday, October 28, 2016

Forex Verlies Line 21

Belasting Wenke vir Forex Traders (Deel 4) As ons aanneem dat die eerste toets voldoen, die tweede vereiste is dat die kontrak moet verhandel in die interbankmark. Die wetgewende geskiedenis beskryf die interbank mark as 'n informele mark waardeur sekere buitelandse valuta kontrakte onderhandel word onder enige een van 'n aantal kommersiële banke. Kontrakte verhandel in die interbankmark die algemeen sluit kontrakte tussen 'n kommersiële bank en 'n ander persoon, asook kontrakte met 'n termynkontrak kommissie handelaar (VKM) wat 'n deelnemer in die interbankmark aangegaan. Volgens die wetgewende geskiedenis, 'n kontrak wat nie so 'n bank of VKM, of 'n ander soortgelyke deelnemer in die interbankmark het nie, is nie 'n buitelandse valuta kontrak. Sal forex makelaar ooit nodig wees om buitelandse valuta op 1099s 'n kleinhandel forex makelaar het onlangs saam met ons gekonsulteer oor die vraag of 1099s moet uitgereik word vir hul forex rekeninge te rapporteer. Bedryf die praktyk en forex belasting wet bepaal dat forex rekeninge is vrygestel van 1099 verslagdoening. Slegs rente-inkomste op forex rekeninge is 1099 rapporteerbare. Bogenoemde forex makelaar het ons vertel dat hulle groot vier rekenmeestersfirma aanvanklik wou hê hulle moet 1099s reik vir forex rekeninge op dieselfde wyse 'n termynkontrak makelaar sake 1099s vir IRC 1256 kontrakte. Die groot vier firma het verduidelik dat forex nou 'n termynkontrak verwante produk beskou. Ons het later gehoor dat die groot vier firma verander hul gedagtes en besluit om die bedryf beleid van geen gestalte 1099 verslagdoening vir forex winste en verliese voortgaan. Elke jaar het ons belasting opstellers agterkom dat twee forex makelaars (nie name hier noem) kwessie termynmark tik 1099s vir hul forex rekeninge. Ons het onlangs gehoor dat een van hierdie forex makelaars net stuur die 1099 aan hul kliënte en nie ook aan die IRS. Dis vreemd, as 1099s beplant gaan word in bewaring gehou deur die IRS. Belasting verslagdoening vir forex. Wat moet jy doen as jy 'forex verliese berig oor 'n 1099 vir IRC 1256 kontrakte As jou posisie is dat jou forex verlies gewone moet wees (sien hierbo), oorweeg die indiening van die forex verlies eerste op Vorm 6781 (sodat die IRS kan pas die 1099 verslag met hul rekenaars), en dan die oordrag van die forex verlies na 'n ander gebied van die belastingopgawe (lyn 21 van Vorm 1040 vir beleggers of Form 4797 Deel II vir besigheid handelaars). Die gebruik van lyn 21 Ander Inkomste of verlies op Vorm 1040 vir IRC 988 transaksies is-bedryf aanvaarde praktyk, hoewel sy nie in enige IRS belasting vorms of vorm instruksies vermeld. Let daarop dat IRC 988 skryf oor rente-inkomste en uitgawe vir verslagdoening IRC 988 transaksies. Van mening dat forex handelaars nie geld leen sigself en hulle hoef te betaal rente aan leners, so gebruik te maak van rente-uitgawe maak min sin. As handelaars moes forex verliese as rente-uitgawe rapporteer, sal dit 'n probleem vir baie beleggers, maar nie besigheid handelaars wees. Dis omdat beleggers kan slegs aftrek belegging rente-uitgawe tot hul beleggingsinkomste, met die res oor na die volgende jaar oorgedra. Aan die ander kant, in alle gevalle, besigheid handelaars word toegelaat volle sakebelange aftrekkings, of hulle inkomste het al dan nie. Besigheid handelaars (met handelaar belastingstatus) moet oorweeg om Form 4797 (Verkoop van besigheid Eiendom Deel II gewone wins of verlies) eerder as reël 21 van Vorm 1040. Securities handelaars wat verkies en gebruik IRC 475 merk-tot-mark rekeningkundige ook gebruik Form 4797 Deel II wat outomaties opgetel in NOL (netto bedryfsverlies) berekeninge. Line 21 is meer van 'n rooi vlag met die IRS. Handelaars moet 'n Vorm 8886 (Rapporteerbare transaksie Openbaringsverklaring) in te dien as hulle transaksies wat lei tot verliese van ten minste 2 miljoen in 'n enkele jaar van aanslag (50000 as van sekere transaksies buitelandse valuta) of 4 miljoen in 'n kombinasie van belasting jaar. Ander transaksies op Vorm 8886 genoem meestal verband hou met belasting skuiling transaksies. Forex-handelaars moet 'n forex belasting kenner (soos ons firma) vir verdere bespreking en besluite te raadpleeg om te maak vir belasting verslagdoening van hul forex transaksies. Ons beveel ook aan dat forex handelaars sluit in 'n belastingopgawe voetnoot met hul indiening om hierdie behandeling te verduidelik. Waarskuwing etiket en voorstelle vir hoe om voort te gaan. Handelaars moet 'n forex belasting deskundige te raadpleeg oor 'n een-tot-een konsultasie basis. bo en die res van ons webwerf inhoud is vir opvoedkundige doeleindes alleenlik. Ons is nie verantwoordelik vir enige poste wat jy ekstrapoleer en neem dit op jou eie. GreenTraderTax doen voorsien konsultasie en belasting voorbereiding dienste. Ons onafhanklike belasting prokureurs verskaf regsmenings wanneer dit nodig is (sien hierbo). Op belasting tyd, dit is belangrik om jou rekenmeester te voorsien met jou forex handel rekeningkunde, deur kol, voorspeler, valuta-opsies OTC, termynkontrakte of andersins. Ons het nie gesien dat die IRS weier forex belasting behandeling op grond van ons vorige inhoud. Maar dit te onseker om te vertel hoe die IRS in die toekoms kan reageer. Dit is moontlik dat 'n mens IRS agent of kantoor kan probeer om gewone verlies behandeling ontken vir forex verliese waar 'n ander IRS agent of kantoor kan probeer om 'n laer 60/40 belastingkoerse op forex winste ontken. Alhoewel, wat verskyn wedersyds uitsluitend, sy heeltemal moontlik in die werklike wêreld te wees As jy 'n IRS kennisgewing of optrede in dié verband te kry, raai ons jou aan kontak ons ​​firma vir hulp. As jy enige vrae het of hulp op forex belasting nodig het, stuur 'n e-pos ons by infogreencompany of bel ons by 877-662-2014. Komende Konferensies Kontak Usforex verlies lyn 21 GT Vind forex verlies lyn 21 Online Forex Trading kriminele Forex Trading Ons forex verlies lyn 21 forex verlies lyn 21 GT Vind forex verlies lyn Online Forex Trading kriminele Forex Trading Ons forex verlies lyn 21 forex verlies lyn 21 GT 21 Vind forex verlies lyn Online Forex Trading kriminele Forex Trading Ons forex verlies lyn 21 forex verlies lyn 21 21 GT vind forex verlies lyn Online Forex Trading kriminele Forex Trading Ons forex verlies lyn 21 forex verlies lyn 21 21 GT vind forex verlies lyn 21 Online Forex Trading kriminele forex verlies lyn 21 GT Vind forex verlies lyn 21 Online Forex Trading kriminele Forex Trading Ons forex verlies lyn 21 forex verlies lyn 21 GT Vind forex verlies lyn 21 Online Forex Trading kriminele Forex Trading Ons forex verlies lyn 21 forex verlies lyn 21 GT Vind forex verlies lyn 21 Online Forex Trading kriminele Forex Trading Ons forex verlies lyn 21 Artkel forex verlies lyn 21 Ingesluit sal jy 'n paar feite wat jy moet aanvaar of jy is nie wen by forex, so check dit uit en kyk of jy daarin kon slaag om die wêreld te vind mees excting belegging 1. markte is nie Wetenskaplike As jy dink jy kan wen by forex deur die toepassing van wetenskap vergeet nie. Wetenskaplike teorieë hoef en sal nooit werk nie, want die mens die prys van enigiets te bepaal en hulle hoef te skuif na wetenskaplike kriteria 2. Verwag lang tydperke van verliese nie saak watter stelsel jy gebruik jy bo gaan hê periodes van drawdown wat duur vir weke of maande so kry gereed vir hulle en word geestelik voorberei om hulle te neem. 3. Geld Trading is riskant Die meeste mense dont like risiko en is mislei deur verskaffers wat probeer en sê vir hulle hulle kan handel met 'n lae risiko en 'n gereelde inkomste Ignoreer hierdie raad. Die feit is: Hoe groter die beloning hoe groter die risiko risiko gaan met beloning suiwer en eenvoudig. As jy dit nie soos die neem van risiko's vergeet forex. 4. Jy kan sukses te koop Jy sal baie van die verskaffers en belowe om jou sukses te gee te sien, maar die werklikheid is hulle kan nie. Die meeste staatmaak op advertensie kopie met geen bewyse hulle enige geld gemaak het vir hulself Moenie val for. Back om resultate 1040 negatiewe lyn 21- soek as gevolg van buitelandse valuta handels - Indien daar anders in Kalifornië belasting liassering gehandel Ek het negatiewe forex inkomste en per verskillende blogs ek dit verslagdoening as 'n negatiewe lyn 21 in 1040. my vraag is hoe dit 'n impak my Kalifornië belastingopgawe indien enigsins anders as die bruto belasbare inkomste van 1040 wat reeds sluit die negatiewe lyn 21. dat ek gebruik in Kalifornië staat liassering, doen die negatiewe lyn 21 elders (gedetailleerde aftrekkings ens) verskyn. Aanbeveel Antwoord 2 mense het dit behulpsaam Kalifornië begin met jou federale lyn 37 (AGI), nie in lyn 21 (Ander Inkomste). Dan op Bylae 540 (CA) in die Kalifornië belastingopgawe, is enige aanpassings vanaf die federale na Kalifornië as gevolg van verskille tussen die federale en Kalifornië belasting wet berig. Tensy daar 'n spesiale omstandighede vereis aanpassing, moet jou Kalifornië terugkeer okay sonder aanpassing met betrekking tot jou federale forex verlies wees. Was hierdie antwoord nuttig Ja Nee Hierdie pos is gesluit en is nie oop vir kommentaar of antwoorde. Meer aksies Mense kom na TurboTax AnswerXchange vir hulp en answersmdashwe wil laat weet dat hier was om te luister en ons kennis deel. Ons doen met die styl en formaat van ons antwoorde. Hier is vyf riglyne: Hou dit gespreks. In die beantwoording van vrae, skryf soos jy praat. Stel jou voor jy verduidelik iets aan 'n betroubare vriend, die gebruik van eenvoudige, alledaagse taal. Vermy jargon en tegniese terme wanneer moontlik. Wanneer daar geen ander woord sal doen, verduidelik tegniese terme in eenvoudige Engels. Wees duidelik en stel die antwoord van die begin af. Vra jouself af watter spesifieke inligting wat die persoon regtig nodig en bied dit dan. Bly by die onderwerp en onnodige besonderhede te vermy. Breek inligting af na 'n genommerde of kolpuntlys en beklemtoon die belangrikste besonderhede in vet. Wees bondig. Doel vir nie meer as twee kort sinne in 'n paragraaf, en probeer om paragrawe twee lyne hou. 'N Muur van teks kan kyk intimiderend en baie lees dit gewoond, so breek dit. Sy okay om te skakel na ander bronne vir meer besonderhede, maar vermy om antwoorde wat nie veel meer as 'n skakel bevat. Wees 'n goeie luisteraar. Wanneer mense baie algemene vrae te plaas, neem 'n tweede om te probeer om te verstaan ​​wat hulle is regtig op soek na. Dan, 'n reaksie dat hulle die beste moontlike uitkoms lei. Wees moedig en positief. Kyk na maniere om onsekerheid uit te skakel deur vooruit volke kommer. Maak dit duidelik dat ons regtig soos hulle te help om te bereik positiewe uitkomste. Het jy nog 'n vraag Vra jou vraag aan die gemeenskap. Die meeste vrae kry 'n antwoord in ongeveer 'n dag. Post jou vraag aan die gemeenskap terug te soek resultsCan Ek eis my forex verliese op die lyn 21 van my 1040 belastingopgawe Lees asseblief die hele kwessie, want daar is verskeie dele het. Dankie Ek het sowat 25k in 2009 handel aanlyn buitelandse valuta op interbankfx. Ek het ook amper 1k speel aandele (Ek know..I het geen toekoms as 'n belegger). I39m hoop om 'n paar van daardie geld terug te kry. Ek gebruik HRBlocks premie. wys meer Lees die hele vraag, want daar is verskeie dele het. Dankie Ek het sowat 25k in 2009 handel aanlyn buitelandse valuta op interbankfx. Ek het ook amper 1k speel aandele (Ek know..I het geen toekoms as 'n belegger). I039m hoop om 'n paar van daardie geld terug te kry. Ek gebruik HRBlocks premie uitgawe om die verliese te betree. Ek wil die 100k Ek het hierdie jaar met die 25k in verliese op die forex verreken. Van wat I039ve lees, kan ek net sit 'n kumulatiewe (totale) bedrag op die lyn 21 op my 1040 onder quotother incomequot as 'n negatiewe bedrag. Is daar 'n sub-kategorie wat hierdie skuld / verlies klassifiseer, omdat ek iets can039t direk in lyn 21 met HRBlock quotpremiumquot Ook, sal die IRS outomaties aanvaar dat ek die indiening van die verlies kragtens artikel 988, of moet ek dit iewers kies en sluit 'n paar ekstra vorms Ek het verstaan ​​dat die verstek manier om te rapporteer winste / verliese nie, tensy jy spesifiek kies uit daardie artikel en vertel die IRS jy wil in te dien ingevolge artikel 1256 het die feit dat ek beweer hierdie groot verliese op die forex beïnvloed my vermoë om die 1k verliese uit die handel aandele / opsies te eis. I039m rapporteer dat 'n reël vir reël basis op 1099-B Ek het twee handel rekeninge. Ek het een dit was net 'n normale handel rekening, en die ander is my Roth IRA. Moet ek rapporteer ook my verliese uit my Roth IRA onder 1099-B Here039s wat ek quotthinkquot is korrekte manier om my belasting in te dien. Ek neem aan dat aangesien ek moet in staat wees om al die veeverliese eis onder 1099-B (beide gereelde handel rekening en my IRA), en ek moet ook in staat wees om 'n kumulatiewe totaal vir al my verliese te voorsien van my 2009 online forex eskapades On line 21 op my 1040 as 'n negatiewe getal (Ek hoef net die subkategorie vir hierdie quotincomequot onder klassifiseer). Dit sal effektief te verminder my inkomste deur 25k en verlos my om 5k op my belasting I039m skatting. Ek wil ook graag aanbevelings oor enigiets wat kan help verhoed dat 'n oudit Ek het gedink dat eerder as e-filing ek moet die opbrengs in pos, en ek moet 'n volledige opsomming van al die ambagte wat ek gemaak op 'n Excel spreiblad sluit. Neer te skryf 25 van my inkomste sal ongetwyfeld verhoog 'n paar rooi vlae, en die laaste ding wat ek het nie tyd vir die hantering van die IRS. Dankie aan almal vir jou antwoorde Baie dankie vir enige insette Kan ek aanspraak maak my forex verliese op die lyn 21 van my 1040 belastingopgawe Lees asseblief die hele kwessie, want daar is verskeie dele het. Dankie Ek het sowat 25k in 2009 handel aanlyn buitelandse valuta op interbankfx. Ek het ook amper 1k speel aandele (Ek know..I het geen toekoms as 'n belegger). I039m hoop om 'n paar van daardie geld terug te kry. Ek gebruik HRBlocks premie uitgawe om die verliese te betree. Ek wil die 100k Ek het hierdie jaar met die 25k in verliese op die forex verreken. Van wat I039ve lees, kan ek net sit 'n kumulatiewe (totale) bedrag op die lyn 21 op my 1040 onder quotother incomequot as 'n negatiewe bedrag. Is daar 'n sub-kategorie wat hierdie skuld / verlies klassifiseer, omdat ek iets can039t direk in lyn 21 met HRBlock quotpremiumquot Ook, sal die IRS outomaties aanvaar dat ek die indiening van die verlies kragtens artikel 988, of moet ek dit iewers kies en sluit 'n paar ekstra vorms Ek het verstaan ​​dat die verstek manier om te rapporteer winste / verliese nie, tensy jy spesifiek kies uit daardie artikel en vertel die IRS jy wil in te dien ingevolge artikel 1256 het die feit dat ek beweer hierdie groot verliese op die forex beïnvloed my vermoë om die 1k verliese uit die handel aandele / opsies te eis. I039m rapporteer dat 'n reël vir reël basis op 1099-B Ek het twee handel rekeninge. Ek het een dit was net 'n normale handel rekening, en die ander is my Roth IRA. Moet ek rapporteer ook my verliese uit my Roth IRA onder 1099-B Here039s wat ek quotthinkquot is korrekte manier om my belasting in te dien. Ek neem aan dat aangesien ek moet in staat wees om al die veeverliese eis onder 1099-B (beide gereelde handel rekening en my IRA), en ek moet ook in staat wees om 'n kumulatiewe totaal vir al my verliese te voorsien van my 2009 online forex eskapades On line 21 op my 1040 as 'n negatiewe getal (Ek hoef net die subkategorie vir hierdie quotincomequot onder klassifiseer). Dit sal effektief te verminder my inkomste deur 25k en verlos my om 5k op my belasting I039m skatting. Ek wil ook graag aanbevelings oor enigiets wat kan help verhoed dat 'n oudit Ek het gedink dat eerder as e-filing ek moet die opbrengs in pos, en ek moet 'n volledige opsomming van al die ambagte wat ek gemaak op 'n Excel spreiblad sluit. Neer te skryf 25 van my inkomste sal ongetwyfeld verhoog 'n paar rooi vlae, en die laaste ding wat ek het nie tyd vir die hantering van die IRS. Dankie aan almal vir jou antwoorde Baie dankie vir enige insette Voeg jou answerTrader belasting Sentrum Leer belasting behandelings en strategieë vir handelaars verskillende tipes Handelaars Trader Belasting Status belasting behandeling oor finansiële produkte Rekeningkunde Solutions belastingvorms en nakoming Entiteit Solutions Aftrede Solutions belasting beplanning Hantering Met die IRS en State Eiendoms Trading Investment Management International belastingsake Staat 038 plaaslike belasting Obamacare: Individuele mandaat 038 Netto Belegging Inkomstebelastingwet Professionele dienste kundige advies en dienste van ons CPA firma belastingnakoming (Voorbereiding / Beplanning) Consulting Entiteit vorming Rekeningkunde IRS 038 Staat Tax Verteenwoordiging Investment Management Services meer oor ons erken as die leier in handelaar belasting Terugvoering van Lede Ons Proses professionele mense in die Media Video Loopbane Aankondigings Promotions Forex Baie opstellers gemors forex belasting behandeling, en IRS en staat amptenare is verward oor die verslaggewing, ook. Forex verwys na die buitelandse valuta mark waar deelnemers handel geldeenhede, insluitend plek, vorentoe of oor-die-toonbank opsiekontrakte. Forex verskil van handel valuta termynkontrak op die termynmark ruil. Soos ander futures, valuta termynkontrak is Artikel 1256 kontrakte berig op Vorm 6781 met 'n laer 60/40 kapitaalwinsbelasting behandeling. Baie handelaars, opstellers, en IRS agente misverstaan ​​forex belasting behandeling, en ons sien dikwels foute. Die eerste probleem is daar geen 1099-B vir Spot Forex en mees handel Spot Forex, nie vorentoe Forex, of forex OTC opsies. Die meeste opstellers dwalende dink it8217s 'n kapitale bate vir handelaars so kapitaalwinste en verlies behandeling moet aansoek doen. That8217s verkeerde: Die standaard behandeling in Afdeling 988 forex reëls is gewone winste en verliese, nie kapitaalwinste en - verliese. Dis 'n welkome verligting vir baie nuwe forex handelaars wat aanvanklike verliese, wat dankbaar is 'n 3000 kapitaalverlies beperking teen ander inkomste te hê. Artikel 988 kan beleggers en sake-handelaars, maar nie vervaardigers om intern lêer 'n tydelike kapitaalwins verkiesing om te verhoed dat artikel 988 in die kapitaalwins of verlies behandeling. Een rede om dit te doen is as jy kapitaalwinsbelasting moet opgebruik kapitaalverlies carryovers, wat anders kan gaan vermors vir die jaar. 'N handelaar kan maak of trek die verkiesing op 'n 8220good om basis8221 kanselleer gedurende die jaar. Die kapitaalwins verkiesing op forex voorspelers kan die gebruik van Artikel 1256 (g) behandeling met 'n laer 60/40 kapitaalwins belasting op die belangrikste geldeenhede as die handelaar nie die geval te neem of maak die lewering van die onderliggende geldeenheid. Main geldeenhede beteken geldeenhede waarvoor valuta termynkontrak handel oor Amerikaanse termynmark ruil. Gaan na Amerikaanse termynmark ruil om 'n lys van hul geldeenheid pare te vind. Die gebruik van Artikel 1256 (g) vereis dat die forex makelaar om direkte toegang tot die Forex interbankmark het. 'N forex makelaar wat die opponerende handel met kliënte neem en net gaan die interbankmark om 'n paar verrekening ambagte te maak nie kwalifiseer vir 'n laer afdeling 1256 (g) 60/40 belastingkoerse. In ons belasting gids, maak ons ​​'n saak vir die behandeling van kol soos voorspelers vir doeleindes van die gebruik van Artikel 1256 (g) behandeling. Spot Forex belasting behandeling is onseker, so it8217s wys wees om te konsulteer met ons daaroor. Gebruik opsomming verslagdoening vir forex, en die meeste makelaars bied 'n goeie aanlyn belasting verslae. Artikel 988 gerealiseer wins of verlies, terwyl met 'n kapitaalwins verkiesing in artikel 1256 (g), gebruik merk-tot-mark (MTM) behandeling. Vir in-diepte inligting oor forex belastinghantering, rekeningkunde en CFTC / NFA reëls vir die Amerikaners, lees Green8217s 2016 Trader Tax Guide en kyk ons ​​beste verkoop opname Forex belasting Behandeling 2016. Daar is baie nuanses, mites en wydverspreide foute met forex belasting behandeling en GreenTraderTax word beskou as die leier in forex belasting behandeling. Forex belasting is een geval waar ons raai ons handelaar belasting gids en die bo-opname te koop. Oorweeg 'n konsultasie met ons en ons belasting nakoming diens. Vind belasting behandeling oor finansiële produkte Getuigskrifte


No comments:

Post a Comment